Tři drobné, leč praktické reklamní předměty, do kterých se vyplatí investovat

0
2531

Jestliže přemýšlíte nad tím, že budete investovat do reklamy, doporučujeme investovat do reklamních předmětů. Sice je v dnešní době mnohem populárnější internetová reklama, ale ta je v mnoha případech doslova otravná a vypíná se ihned, co vyskočí na monitoru počítače. Billboardy a televizní reklamy jsou sice efektivní, ale velice drahé, proto raději investujte do reklamních předmětů. Ani zdaleka to není méně efektivní reklama! Je to naopak velice efektivní reklama, která vydrží i několik let, pokud víte, do jakých podob reklamních předmětů investovat.

U reklamních předmětů si musíte dát pozor na to, abyste neinvestovali do něčeho nepraktického. Přece jenom nepraktické reklamní předměty jsou hozeny do šuplíku u pracovního stolku a nikdy se nevyndají. Pokud nevíte, jak praktické reklamní předměty vypadají, rádi vám poradíme. Je jich skutečně mnoho, stačí si vybrat. Přednost dejte těm drobným a malým reklamním předmětům, které se snadno strčí do kapsy.

Pro kuřáky zapalovače

Výrobci či distributoři cigaret investují do takových reklamních předmětů, které potěší jejich klienty. Investují třeba do takových zapalovačů, což nikdy není marná investice. Zapalovače nosí po kapsách především kuřáci, ovšem používají je i nekuřáci například tehdy, kdy jdou na hřbitov. Určitě se každému z nás někdy vyplatilo, když jsme zapalovač měli po ruce. Je to takzvaná chodící reklama, která vydrží i několik let, pokud je kvalitně vyrobena.

Pro pivaře otvírák

Dalším velice praktickým reklamním předmětem je otvírák. Ten se hodí skutečně každému, nejen pivařům. Opět do něj velice často investují především výrobci či distributoři alkoholických nápojů, ale mnohdy do nich investuje i třeba nějaká hospoda nebo restaurace.

Otvírák je skvělý reklamní předmět, který je potřeba v každé domácnosti. Můžete pořídit kvalitnější kovový, ale samozřejmě lze logo společnosti natisknout i na plastový, třeba i hrací otvírák.

Předchozí článekOffsetové hypotéky
Další článekJak se dařilo e-shopům v minulém roce?