Cloudové řešení docházky

0
3579

Perfektní přehled o dění ve firmě je jedním z předpokladů její dlouhodobé prosperity. Ale jak docílit toho, aby mělo vedení všechny potřebné informace ohledně docházky zaměstnanců? Jako ideální řešení se jeví docházka v cloudu. Jak systém funguje, vám vysvětlíme na konkrétním produktu IMAcheck Attend od známé české vývojářské společnosti Institut Mikroelektronických Aplikací (IMA).
Docházkový systém IMAcheck Attend je jednoduchý a přitom velmi efektivní. Představuje rozumnou volbu pro firmy, které vyžadují dokonalý přehled o zaměstnancích, ale využívají ho také vzdělávací instituce.
Systém byl navržen tak, aby evidoval všechny potřebné informace související s přítomností osob. Především tedy údaje ohledně doby strávené na jednotlivých pracovištích v budově. Na základě těchto údajů lze zjistit, zda pracovník plní zadané úkoly a s jakým výsledkem.
Velkou výhodou takto získaných informací je možnost dalšího využití v rámci ostatních nadstavbových systémů. Výstupy lze samozřejmě zpracovat i v Excelu.

Docházkový terminál systému IMAcheck Attend může mít podobu inteligentní čtečky (např. FAMOCO), ale také chytrého mobilního telefonu vybaveného OS Android a technologiemi NFC či Bluetooth Low Energy. Pořizovací náklady jsou nízké a možnosti využití velmi bohaté – se zařízením je možné i cestovat a podle potřeby ho využívat kdekoliv na světě. Hodí se pro menší podniky a stejně dobře pro větší firmy.

Jak cloudové řešení docházky funguje v praxi?

Identifikace zaměstnance probíhá tak, že k docházkovému terminálu přiloží mobilní telefon, čip či jiné identifikační médium. Zařízení informace eviduje a zaměstnavatel má díky tomu přehled o tom, kolik lidí je ve firmě přítomno, kde se osoby nachází, kdy budovu opouští atd.
Data se ukládají na internetu a je možné k nim kdykoliv a odkudkoliv přistupovat. Tuto možnost ocení i zaměstnanci, které zajímá, kolik hodin odpracovali, kolik dovolené jim zbývá apod. Díky tomu se nemusí fyzicky dostavit na personální oddělení a zjišťovat informace tam. Přístupový systém v cloudu tak šetří čas oběma stranám.

Notifikace o „podezřelých“ aktivitách

Systém IMAcheck Attend disponuje užitečnými kontrolními funkcemi. Dojde-li k určité nestandardní situaci, např. pozdnímu příchodu, pokus o nesprávné využití tarifu, manipulaci s odpracovanými položkami apod., správce se o tom ihned dozví prostřednictvím automaticky odeslaného upozornění. Notifikace může přijít formou SMS či e-mailem.

Napojení na další agendy

Přístupový systém IMAcheck Attend lze propojit s dalšími systémy. Například s výdejovými či platebními automaty, lokalizačním systémem, věrnostním systémem, stravovacím systémem a v neposlední řadě se systémem bezpečnostním (CCTV). Bližší informace najdete na www.ima.cz.

Předchozí článekJak neodradíte zákazníka svého e-shopu
Další článekÚčty a spoření